Expiră in 31.01.2023
Rolul postului:
Coordonatorul proceselor de cleanup baze de date pentru zona de contracte de închiriere gestionează și asigură desfășurarea în bune condiții a tuturor activităților legate de verificarea actelor, actualizarea datelor în sistemele informatice interne, raportarea și arhivarea documentelor.
Responsabilități principale:
I. Verificare documente
- Verifică documente în format fizic, contracte de închiriere și acte adiționale, în vederea identificării diferențelor dintre acestea și datele din sistemele informatice interne
- Se asigură de corectitudinea informațiilor din bazele de date interne în ceea ce privește datele din contracte, valabilitate, valoare, periodiciate plați și orice alte informații legate de acestea
- Semnalează și clarifică cu inginerii regionali sau managerii de contract discrepanțele constatate
- Completează și actualizează bazele de date interne în conformitate cu datele identificate în documentele fizice verificate
II. Pregătire rapoarte de status activitate
- Întocmește rapoarte și analize periodice privind evoluția și constatările rezultate din activitățile de verificare a contractelor
- Oferă suport în procesul de raportare a contractelor de access către autoritățile statului, în formatul prestabilit și în sistemul informatic pus la dispoziție de către acestea
III. Arhivare contracte
- Se ocupă de activitatea de arhivare a contractelor și colaborează cu firma parteneră responsabilă de aceste servicii
- Se asigură că toate actele sunt trimise la arhivă și întocmește un fișier “Foaie de trimitere” pentru ca acestea să poată fi arhivate corespunzător și într-un mod organizat, pentru fiecare caz în parte
- Scanează documentele verificate și le stochează în format electronic și într-un mod organizat în sistemele informatice interne
Competențe, cunoștințe și experiență:
- Cunoștințe avansate MS Office (obligatoriu Excel, Word, PowerPoint și Outlook)
- Experiență de lucru cu sisteme SAP/EVO și/sau sisteme de management a contractelor
- Experiență în analiza și verificarea contractelor cu terții
- Bune abilități de organizare, coordonare și atenție deosebită la detalii
- Gândire inovativă și orientare spre soluții
- Abilități excelente de lucru în echipă
- Preferabil experiență în telecom de minim 1 an
- Limba Engleza – nivel mediu
Certificări tehnice / profesionale necesare:
- Diploma universitară (preferabil în domeniul economic sau tehnic)
Aplică la acest post
Tel: 0730 603 028 | 0757 373 661
Email: office@honigberger.ro